Regulamin

1. Sklep internetowy www.systemyid.pl prowadzi firma
MacMar Maciej Wenta
84-240 Reda, ul. Lawendowa 21
NIP: PL5882222483
Regon: 364597250
tel. +48 501 026 951
e-mail: biuro@systemyid.pl

Siedziba dla odbiorów osobistych pod adresem:
84-240 Reda
ul. Lawendowa 21

Odbiór osobisty lub ewentualna wizyta w siedzibie na ul. Lawendowej 21 tylko po wcześniejszym umówieniu się telefonicznie na co najmniej godzinę przed przyjazdem (osoba pracująca w sklepie może być w tym czasie na dostawie towaru).

2. Sprzedaż realizowana poprzez sklep internetowy SystemyID.pl ma charakter B2B i nie podlega przepisom konsumenckim.
Klientem sklepu internetowego może być każda osoba prowadząca działalność gospodarczą i każda spółka prawa handlowego. Sklep internetowy nie prowadzi sprzedaży konsumenckiej.

3. Wszystkie produkty oferowane w sklepie SystemyID są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.

4. Złożenie zamówienia jest równocześnie deklaracją zapoznania się z regulaminem sklepu internetowego oraz jego pełnej akceptacji.
Nieznajomość Regulaminu nie zwalnia Klienta z zawartych w nim postanowień.

5. Zdjęcia przedstawione na stronie SystemyID.pl mogą nieznacznie odbiegać od rzeczywistego wyglądu produktów. Różnice te nie mogą być powodem jakichkolwiek roszczeń Klienta.

6. Zamówienie złożone za pomocą sklepu internetowego jest równoważne z zawarciem umowy kupna-sprzedaży.

7. Zamówienie można również złożyć drogą elektroniczną bezpośrednio na adres mailowy biuro@systemyid.pl (pomijając koszyk w sklepie internetowym), wówczas zostanie wystawiona faktura proforma na przedpłatę, lub jeśli istnieje takie życzenie towar zostanie nadany za pobraniem, zamówienie takie powinno zawierać:
– Nazwę towaru wraz z jego szczegółami (interfejs, opcje itp. jeśli takie istnieją),
– Ilość,
– Dane do faktury VAT wraz z NIP’em,
– Adres do wysyłki (jeśli jest zbieżny z adresem fakturowym to taka informacja powinna się znaleźć w treści zamówienia),
– Dane kontaktowe do osoby odbierającej przesyłkę dla kuriera (Imię i Nazwisko, nr telefonu)

8. W przypadku braku możliwości realizacji całości lub części złożonego zamówienia, Klient zostanie niezwłocznie poinformowany.

9. Firma MacMar zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia w przypadkach braku uiszczenia należności z tytułu poprzednich zamówień.

10. Firma MacMar zastrzega sobie prawo odstąpienia od realizacji zamówień wzbudzających wątpliwość obsługi sklepu internetowego. Klient zostanie niezwłocznie poinformowany o zaistnieniu takiej sytuacji.

11. Należność za zamówione produkty można uiścić w następujący sposób:

  • przelewem na wskazany rachunek bankowy – opłata za przesyłkę 17,00 zł brutto  (paczka do 30 kg)
  • za pomocą płatności on-line (Przelewy24) – opłata za przesyłkę 17,00 zł brutto (paczka do 30 kg)
  • płatność za pobraniem (płatność gotówką u kuriera) paczka do 30 kg, maksymalna kwota pobrania to 10.000,00 zł.
    • cena pobrania jest uzależniona od wartości koszyka (w przedziale od 27 zł do 38 zł) – spowodowana naliczaniem prowizji przez spedytora (prowizja za ubezpieczenie przesyłki)
    • koszty pobrania zależne od kwoty (cena za przesyłkę pobraniową uzależniona od przewoźnika, my jako sklep nie mamy na cenę wpływu): do 1000 zł – 27 zł; do 5000 zł – 30 zł; do  10.000 zł – 38 zł.

dla odbiorów osobistych istnieje możliwość płatności kartą płatniczą.

W przypadku zamówień opiewających sumarycznie na kwoty pobrania wyższe niż 2500 zł Sklep może wymagać od Zamawiającego przedpłaty na konto zaliczki. Płatności przy odbiorze są możliwe do maksymalnej wartości 10 000,00 zł.
W przypadku gdy zamówione towary znacznie przekraczają gabaryty lub ciężar standardowej przesyłki kurierskiej lub kwota pobrania przekracza 10 000,00 zł firma MacMar zastrzega sobie możliwość indywidualnego ustalenia kosztów przesyłki.
Nabywca jest zobowiązany dokonać oględzin towaru w momencie odbioru oraz złożyć podpis na stosownym dokumencie potwierdzającym jego odbiór. Po odbiorze towaru i złożeniu podpisu na stosownym potwierdzeniu, firma MacMar nie ponosi odpowiedzialności za widoczne uszkodzenia mechaniczne stwierdzone w późniejszym terminie.

12. Przesyłka kurierska,
Przesyłki darmowe (przy zamówieniu powyżej 900 PLN) są realizowane tylko na terenie Polski.
Istnieje możliwość wyboru opcji dostawy w sobotę z wysyłką w piątek, jest to usługa dodatkowo płatna oraz jest to usługa ograniczona terytorialnie przez przewoźnika – nie wszystkie destynacje (kody pocztowe) mają możliwość realizacji usługi dostawy w sobotę, w celu doprecyzowania czy Państwa adres znajduje się w obrębie gdzie jest możliwość dostawy w soboty prosimy o kontakt mailowy z podaniem pełnego adresu dostawy celem sprawdzenia w formularzu przewoźnika, weryfikacja adresu może nastąpić tylko w piątki gdy pojawia się ewentualna możliwość zaznaczenia opcji dostawy następnego dnia czyli w sobotę.

Realizujemy wysyłki za granicę w ramach UE (do krajów: Austria, Belgia, Bułgaria, Chorwacja, Czechy, Dania, Estonia, Finlandia, Francja, Grecja, Hiszpania, Holandia, Irlandia, Luksemburg, Litwa, Łotwa, Niemcy, Portugalia, Rumunia, Słowacja, Słowenia, Szwecja, Węgry, Wielka Brytania, Włochy), wysyłki te nie są darmowe niezależnie od kwoty zakupów. Cena wysyłki do wybranego kraju pojawia się po przejściu do kasy i wyborze kraju docelowego. Wysyłki poza Polskę realizowane są tylko przy przedpłacie na konto lub po płatności poprzez Przelewy24.

Koszty wysyłki za granicę:
Austria – 80,00 zł
Belgia – 80,00 zł
Bułgaria – 150,00 zł
Chorwacja – 220,00 zł
Czechy – 65,00 zł
Dania – 80,00 zł
Estonia – 95,00 zł
Finlandia – 130,00 zł
Francja – 95,00 zł
Grecja – 155,00 zł
Hiszpania – 125,00 zł
Holandia – 80,00 zł
Irlandia – 125,00 zł
Luksemburg – 85,00 zł
Litwa – 80,00 zł
Łotwa – 85,00 zł
Niemcy – 80,00 zł
Portugalia – 140,00 zł
Rumunia – 160,00 zł
Słowacja – 75,00 zł
Słowenia – 110,00 zł
Szwecja – 110,00 zł
Węgry – 90,00 zł
Wielka Brytania – 120,00 zł
Włochy – 110,00 zł

13. W przypadku dokonywania płatności przelewem, należność należy uregulować na konto:
Alior Bank 84 2490 0005 0000 4530 4901 8393

dla płatności z UE:
IBAN PL84 2490 0005 0000 4530 4901 8393,
BIC ALBPPLPW

14. Termin realizacji zamówienia liczony jest od dnia wpływu należności na konto. Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar zamówiony znajduje się na magazynie lub u dostawców sklepu. W przeciwnym wypadku Klient jest informowany o zaistniałej sytuacji i podejmowane są rozmowy na temat dalszej realizacji zamówienia (przedłużenie czasu realizacji bądź anulowanie zamówienia). Wybór dostawy „za pobraniem” w niektórych przypadkach może wydłużyć termin dostawy do kilku dni roboczych z uwagi na konieczność zaopatrzenia się przez sklep w zamówiony towar na nasz wewnętrzny magazyn z magazynu zewnętrznego z którego nie ma możliwości wysyłki „za pobraniem”.

15. Koszt dostawy nie jest zawarty w cenie produktu.

16. Firma MacMar nie ponosi odpowiedzialności za skutki zdarzeń losowych, na które nie miała wpływu, a które uniemożliwiły i/lub utrudniły realizację zamówień (powódź, pożar, strajk, święta, itd.)

17. Do każdego zamówienia jest wystawiana faktura VAT, która jest dołączona do przesyłki lub jest przesyłana drogą elektroniczną.

Zgodnie, z obowiązującymi przepisami, faktury VAT, nie muszą zawierać podpisu wystawcy, podpisu odbiorcy, pieczątki. Zamawiający akceptując niniejszy regulamin zgadza się na wystawienie faktury VAT w formie elektronicznej.
Podstawa prawna
Rozporządzenie Ministra Finansów z 17 grudnia 2010 r. w sprawie przesyłania faktur w formie elektronicznej, zasad ich przechowywania oraz trybu udostępniania organowi podatkowemu lub organowi kontroli skarbowej (Dz.U. Nr 249, poz. 1661)
Bezpieczeństwo, weryfikacja
Do otwarcia pliku PDF (Portable Document Format) wymagane jest zainstalowanie na komputerze oprogramowania Adobe Acrobat Reader 6 (lub nowszej), które można bezpłatnie pobrać na stronie www.adobe.pl
Przechowywanie faktury
Podatnicy z ogólną zasadą wynikającej z ordynacji podatkowej są zobowiązani do przechowywania wydrukowanych oryginałów faktur do czasu przedawnienia zobowiązania podatkowego (okres 5 lat). Dokumenty te, przechowuje się w oryginalnej postaci, w podziale za okresy rozliczeniowe i w sposób pozwalający na ich łatwe odszukanie.

18. Istnieje możliwość zakupów hurtowych – warunki uzgadniane indywidualnie.

19. Oferta prezentowana na stronach sklepu internetowego SystemyID.pl nie jest ofertą w rozumieniu kodeksu cywilnego (pełni jedynie rolę informacji handlowej). Stany ilościowe towarów nie odzwierciedlają rzeczywistych stanów magazynowych.

20. Składając zamówienie, klient świadomie zgadza się na przetwarzanie i wykorzystywanie jego danych osobowych w celu realizacji zamówienia. Klient ma prawo wglądu do swoich danych, do ich korekty oraz żądania zaprzestania ich wykorzystywania.

21. W sprawach nieuregulowanych przez powyższy regulamin zastosowanie maja przepisy kodeksu cywilnego.

REKLAMACJE, GWARANCJA ORAZ SERWIS

22. Wszelkie produkty sprzedawane przez sklep SystemyID są produktami fabrycznie nowymi i sprawnymi. Produkty posiadają gwarancję producenta lub importera, obowiązującą na terenie Polski lub UE.

23. W przypadku towarów wadliwych, uszkodzonych fabrycznie bądź niekompletnych gwarantujemy ich wymianę na towar wolny od wad, pod warunkiem zgłoszenia uszkodzenia w terminie 4 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki.

24. Jeżeli po otrzymaniu towaru Klient zauważy w nim wady techniczne lub inne niesprawności towar w ramach reklamacji, należy odesłać wraz z kopią faktury zakupu oraz kartą gwarancyjną na adres: SystemyID, ul. Lawendowa 21, 84-240 Reda, lub bezpośrednio do wskazanego przez Sklep serwisanta.

25. Gwarancja produktów nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych, spowodowanych działaniem z zewnątrz m. in. podczas transportu. Prosimy uprzejmie o sprawdzenie paczki w obecności kuriera. W przypadku Firmy Zebra klient ma możliwość wykupienia za dodatkową opłatą tzw. pakietu ZebraCare co umożliwia wydłużenie gwarancji producenckiej oraz naprawę wad z winy klienta (każdy taki przypadek jest oceniany indywidualnie i za każdym razem).

26. W przypadku uszkodzenia urządzenia w trakcie eksploatacji w okresie gwarancyjnym prosimy o kontakt telefoniczny z serwisem, przed wysyłką towaru w ramach naprawy gwarancyjnej.

27. Dostarczenie towaru w ramach reklamacji jest bezwarunkowe.

28. Towar powinien zawierać oryginalne opakowanie umożliwiające bezpieczny transport do specjalistycznego serwisu.

– Możliwe jest zastosowanie opakowania nieoryginalnego, pod warunkiem że zapewni ono odpowiednią ochronę podczas transportu.
– Towar powinien zostać przysłany kompletny, zwłaszcza z akcesoriami, które mają wpływ na funkcjonalność danego sprzętu lub które mogą być jedną z przyczyn zaistnienia wady towaru lub niezgodności z umową.
– Do przesyłki należy dołączyć pisemny szczegółowy opis występujących wad lub niezgodności wraz z informacją w jakiej sytuacji dana usterka lub niezgodność występuje.

29. Sposób dostarczenia towaru w ramach reklamacji:

– Koszt odesłania towaru do Firmy SystemyID lub bezpośrednio do serwisanta ponosi Klient,
– Po zakończeniu procedury reklamacyjnej towar zostanie odesłany do klienta, o ile zgłoszenie reklamacyjne jest zasadne, na koszt serwisanta lub Firmy SystemyID

30. Sprzedający oświadcza, że produkty sprzedawane w sklepie internetowym SystemyID są nowe i objęte gwarancją producenta lub importera.

31. Uprawnienia z tytułu gwarancji należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi na karcie gwarancyjnej i we wskazanej w niej sieci serwisowej. Listy punktów serwisowych znajdują się również na stronach producentów.

32. W większości przypadków (większości produktów) istnieje możliwość wypożyczenia sprzętu do sprawdzenia na krótki okres tzw. testowy.
W razie chęci wypożyczenia sporządzana jest umowa użyczenia. W razie zainteresowania konkretnym sprzętem prosimy o wysyłanie zapytań.

33. Sprzedający wyłącza się całkowicie spod odpowiedzialności z tytułu rękojmi.


Informacje o ochronie danych osobowych

34. Administratorem Państwa danych osobowych jest MacMar Maciej Wenta z siedzibą w Redzie, ul. Lawendowa 21; 84-240 Reda; NIP 588-22-22-483; REGON 364597250

35. Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu nawiązania lub zachowania relacji biznesowych pomiędzy Państwem, a firmą MacMar Maciej Wenta, marketingu bezpośredniego produktów lub usług, a także w celu przesyłania informacji handlowych w rozumieniu ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, o ile wyrazili Państwo zgodę na ich otrzymywanie.

36. Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych, jest artykuł 6 ust. 1 lit. a) lub b) lub f) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych.

37. Prawnie uzasadnionym interesem realizowanym przez administratora jest nawiązanie lub utrzymanie z Państwem relacji biznesowych oraz marketing bezpośredni produktów lub usług.

38. Przetwarzane kategorie Państwa danych osobowych to dane osobowe, które pochodzą bezpośrednio od Państwa (lub zostały przekazane w Państwa imieniu) lub dane osobowe, które zostały zebrane ze źródeł publicznie dostępnych, w szczególności: imię i nazwisko, adres e-mail, telefon kontaktowy, adres korespondencyjny.

39. Odbiorcą Państwa danych osobowych są pracownicy i współpracownicy oraz podmioty wspomagające firmę w jej biznesowej działalności.

40. Państwa dane osobowe przechowywane i przetwarzane będą do czasu zgłoszenia przez Państwa żądania ich usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także żądania ich przeniesienia.

41. Dane osobowe przechowywane dla celów przesyłania informacji handlowych oraz marketingu bezpośredniego będą przechowywane i przetwarzane do czasu cofnięcia przez Państwa zgody na ich przetwarzanie bądź żądania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także żądania ich przeniesienia.

42. Mają Państwo prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub mają Państwo prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.

43. Mają Państwo prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania.

44. Jeżeli Państwo nie chcą otrzymywać newsletterów i alertów, informacji handlowych oraz marketingu bezpośredniego lub chcą Państwo usunąć swoje dane osobowe z bazy administratora, prosimy kontakt w tej spawie pod adresem: biuro@systemyid.pl

45. Mają Państwo prawo wnieść skargę do organu nadzorczego w zakresie przetwarzania danych osobowych.