NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

 

  • Czy cena wyświetlana przy danym produkcie obejmuje koszt dostawy?

    Nie, koszty dostawy zostaną uwzględnione w podsumowaniu zamówienia, na ostatnim etapie jego składania.

  • Czy istnieje możliwość zakupu na raty/leasing?

    Tak.
    Istnieje możliwość wzięcia towaru w leasing. Leasing możliwy od kwoty 300zł netto. Leasing jest realizowany przez Firme Leaselink Sp. z o.o.
    Decyzja leasingowa jest podejmowana w 10 minut!
    Więcej szczegółów tu: LEASING

  • Czy mogę anulować pojedynczą pozycję z zamówienia?

    W przypadku, gdy chcesz anulować pojedynczą pozycję z zamówienia, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta (biuro@systemyid.pl), a w mailu podaj numer zamówienia oraz nazwę produktu, który chcesz usunąć z listy.
    Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze przekazane do skompletowania, postaramy się anulować wskazaną przez Ciebie pozycję.

  • Czy mogę anulować zamówienie, które nie zostało opłacone?

    W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta (biuro@systemyid.pl), a w mailu podaj numer zamówienia.

  • Czy mogę anulować zamówienie, które zostało opłacone?

    W przypadku, gdy chcesz anulować zamówienie, które zostało już opłacone, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta (biuro@systemyid.pl), a w mailu podaj numer zamówienia.
    Jeśli zamówienie zostało opłacone z góry, to po jego anulowaniu w ciągu maksymalnie 14 dni kalendarzowych (zazwyczaj zajmuje nam to do 3 dni) dokonamy zwrotu środków.

  • Czy mogę otrzymać kilka faktur (np. dwie) do jednego zamówienia?

    Tak. W takim przypadku prosimy o niezwłoczny kontakt mailowy lub telefoniczny celem ustalenia szczegółów.

  • Czy mogę połączyć dwa zamówienia lub więcej?

    Jeśli zamówienia zostały złożone w czasie zbliżonym do siebie (nie dłuższym niż jeden dzień), to najczęściej istnieje taka możliwość, w takim przypadku prosimy o niezwłoczny kontakt telefoniczny celem doprecyzowania o które zamówienia chodzi.

  • Czy mogę złożyć zamówienie kontaktując się z BOK telefonicznie lub za pośrednictwem wiadomości e-mail?

    Jak najbardziej można złożyć zamówienie za pośrednictwem poczy e-mail.
    Nie przyjmujemy zamówień telefonicznie, natomiast można złożyć zamówienie poprzez wiadomość SMS,
    Wszystkie zamówienia (E-mail/SMS) powinny zawierać:
    - dokładną nazwę zamawianego produktu lub jego PN
    - pełne dane do FV
    - pełne dane do wysyłki
    - wybór formy płatności.

  • Czy prowadzicie Państwo serwis urządzeń?

    Nie prowadzimy serwisu w naszej siedzibie, ale istnieje możliwość serwisu urządzeń za naszym pośrednictwem.

  • Czy towary skompletowane w jednym zamówieniu mogą zostać wysłane pod dwa różne adresy?

    Zamówienie możemy wysłać tylko pod jeden adres.
    Jeśli chcesz, aby wybrane towary zostały wysłane do dwóch różnych osób, lub pod dwa różne adresy, musisz złożyć dwa osobne zamówienia.

  • Czy wystawiacie faktury z odroczonym terminem płatności?

    Tak. Fakturę z odroczonym terminem płatności (7 dni) oferujemy dla Instytucji Publicznych, Bibliotek, Szkół oraz dla Firm z którymi współpracujemy od dłuższego czasu. Aby otrzymać taką fakturę prosimy przed złożeniem zamówienia o kontakt mailowy na adres biuro@systemyid.pl

  • Czy wysyłacie Państwo towar za granicę?

    Tak, aktualnie dostarczamy przesyłki poza granice Polski do krajów należących do Unii Europejskiej. Przesyłki dostarczane są za pośrednictwem kuriera UPS, Fedex lub DPD. Czas dostawy wynosi od 3-7 dni. W celu ustalenia kosztów zapraszamy do kontaktu mailowego biuro@systemyid.pl

  • Jak długo będę czekał na zamówiony towar?

    Zwykle produkt posiadamy na magazynie "od ręki", więc czas dostawy to 1-2 dni robocze, jeśli nie posiadamy zamówionego towaru na magazynie, niezwłocznie zostaną Państwo o tym fakcie powiadomieni mailowo lub telefonicznie wraz z podaniem czasu dostawy.

  • Jak mogę otrzymać fakturę korygującą?

    Prosimy o przesłanie wiadomości e-mail zawierającej prawidłowe dane, na jakie ma zostać wystawiona faktura oraz numer zamówienia na adres e-mail biuro@systemyid.pl. Po otrzymaniu wiadomości, przekierowana ona zostanie do Działu Księgowości. Fakturę korygującą wyślemy najszybciej jak to będzie możliwe.

  • Jakie są koszty i formy wysyłki?

    Koszt wysyłki jest uzależniony od kwoty zakupów oraz formy płatności.
    Przy zakupach do 300 zł brutto i wyborze przedpłaty koszt wysyłki kurierem to 16zł, powyżej 300 zł koszt wysyłki wynosi 0 zł.
    Koszt wszystkich wysyłek realizowanych za pobraniem (niezależnie od kwoty zakupów) wynosi od 25 do 56 zł (kwota uzależniona od wartości koszyka - szczegóły w regulaminie, punkt 11).

  • Jakie są sposoby wysyłki towaru?

    Wszystkie przesyłki realizowane są za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD lub UPS.