NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

Czy cena wyświetlana przy danym produkcie obejmuje koszt dostawy?

Nie, koszty dostawy zostaną uwzględnione w podsumowaniu zamówienia, na ostatnim etapie jego składania.
Każdy produkt o wartości powyżej 300 zł brutto przy przedpłacie jest wysyłany na nasz koszt. Koszty wysyłki pobraniowej są uzależnione od wartości koszyka (pkt. 11 regulaminu).
Wysyłka za granicę jest płatna w każdym przypadku.

Czy istnieje możliwość zakupu na raty/leasing?

Tak.
Istnieje możliwość wzięcia towaru w leasing. Leasing możliwy od kwoty 300zł netto. Leasing jest realizowany przez Firme Leaselink Sp. z o.o.
Decyzja leasingowa jest podejmowana w 10 minut!
Więcej szczegółów tu: LEASING

Jakie są koszty i formy wysyłki?

Koszt wysyłki jest uzależniony od kwoty zakupów oraz formy płatności.
Przy zakupach do 300 zł brutto i wyborze przedpłaty koszt wysyłki kurierem to 19 zł, powyżej 300 zł koszt wysyłki wynosi 0 zł.
Koszt wszystkich wysyłek realizowanych za pobraniem (niezależnie od kwoty zakupów) wynosi od 25 do 56 zł (kwota uzależniona od wartości koszyka – szczegóły w regulaminie, punkt 11).

Czy jest możliwa dostawa w sobotę?

Tak, ale proszę pamiętać, że nie wszystkie adresy (kody pocztowe) są obsługiwane przez firmę kurierską, najlepiej przed zamówieniem dopytać BOK podając adres dostawy czy jest obsługiwany dla dostaw w soboty. Większe aglomeracje najczęściej są obsługiwane dla sobotnich dostaw.

Jakie są koszty wysyłki za granicę?

Cena wysyłki do wybranego kraju pojawia się po przejściu do kasy i wyborze kraju docelowego. Wysyłki poza Polskę realizowane są tylko przy przedpłacie na konto. Koszty wysyłki kurierskiej do poszczególnych krajów wyglądają następująco:

Czechy – 65,00 zł
Słowacja – 75,00 zł
Austria, Belgia, Dania, Holandia, Litwa, Niemcy – 80,00 zł
Luksemburg, Łotwa – 85,00 zł
Węgry – 90,00 zł
Estonia, Francja – 95,00 zł
Słowenia, Szwecja, Włochy – 110,00 zł
Wielka Brytania – 120,00 zł
Hiszpania, Irlandia – 125,00 zł
Finlandia – 130,00 zł
Portugalia – 140,00 zł
Bułgaria – 150,00 zł
Grecja – 155,00 zł
Rumunia – 160,00 zł
Chorwacja – 220,00 zł

Jak długo będę czekał na zamówiony towar?

Zwykle produkt posiadamy na magazynie “od ręki”, więc czas dostawy to 1-2 dni robocze, jeśli nie posiadamy zamówionego towaru na magazynie, niezwłocznie zostaną Państwo o tym fakcie powiadomieni mailowo lub telefonicznie wraz z podaniem czasu dostawy.

Czy mogę złożyć zamówienie kontaktując się z Państwem telefonicznie lub za pośrednictwem e-mail?

Jak najbardziej można złożyć zamówienie za pośrednictwem poczy e-mail.
Nie przyjmujemy zamówień telefonicznie, natomiast można złożyć zamówienie poprzez wiadomość SMS,
Wszystkie zamówienia (E-mail/SMS) powinny zawierać:
– dokładną nazwę zamawianego produktu lub jego PN
– pełne dane do FV
– pełne dane do wysyłki
– wybór formy płatności.

Czy mogę połączyć dwa lub więcej zamówień w jedno?

Jeśli zamówienia zostały złożone w czasie zbliżonym do siebie (nie dłuższym niż jeden dzień), to najczęściej istnieje taka możliwość, w takim przypadku prosimy o niezwłoczny kontakt telefoniczny celem doprecyzowania o które zamówienia chodzi.

Czy mogę otrzymać kilka faktur (np. dwie) do jednego zamówienia?

Tak. W takim przypadku prosimy o niezwłoczny kontakt mailowy lub telefoniczny celem ustalenia szczegółów.

Czy wystawiacie faktury z odroczonym terminem płatności?

Tak. Fakturę z odroczonym terminem płatności (7 dni) oferujemy dla Instytucji Publicznych, Bibliotek, Szkół oraz dla Firm z którymi współpracujemy od dłuższego czasu. Aby otrzymać taką fakturę prosimy przed złożeniem zamówienia o kontakt mailowy na adres biuro@systemyid.pl

Jak mogę otrzymać fakturę korygującą?

Prosimy o przesłanie wiadomości e-mail zawierającej prawidłowe dane, na jakie ma zostać wystawiona faktura oraz numer zamówienia na adres e-mail biuro@systemyid.pl. Po otrzymaniu wiadomości, przekierowana ona zostanie do Działu Księgowości. Fakturę korygującą wyślemy najszybciej jak to będzie możliwe.

Czy towary skompletowane w jednym zamówieniu mogą zostać wysłane pod dwa różne adresy?

Zamówienie możemy wysłać tylko pod jeden adres.
Jeśli chcesz, aby wybrane towary zostały wysłane do dwóch różnych osób, lub pod dwa różne adresy, musisz złożyć dwa osobne zamówienia.

Jakie są sposoby wysyłki towaru?

Wszystkie przesyłki realizowane są za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD lub UPS (również za pobraniem).

Czy mogę anulować zamówienie, które nie zostało opłacone?

W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta (biuro@systemyid.pl), a w mailu podaj numer zamówienia.

Czy mogę anulować zamówienie, które zostało opłacone?

W przypadku, gdy chcesz anulować zamówienie, które zostało już opłacone, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta (biuro@systemyid.pl), a w mailu podaj numer zamówienia.
Jeśli zamówienie zostało opłacone z góry, to po jego anulowaniu w ciągu maksymalnie 14 dni kalendarzowych (zazwyczaj zajmuje nam to do 3 dni) dokonamy zwrotu środków.

Czy mogę anulować pojedynczą pozycję z zamówienia?

W przypadku, gdy chcesz anulować pojedynczą pozycję z zamówienia, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta (biuro@systemyid.pl), a w mailu podaj numer zamówienia oraz nazwę produktu, który chcesz usunąć z listy.
Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze przekazane do skompletowania, postaramy się anulować wskazaną przez Ciebie pozycję.

Czy wysyłacie Państwo towar za granicę?

Tak, aktualnie dostarczamy przesyłki poza granice Polski do krajów należących do Unii Europejskiej. Przesyłki dostarczane są za pośrednictwem kuriera UPS, Fedex lub DPD. Czas dostawy wynosi od 3-7 dni. Aktualnie mamy możliwość wysyłki do krajów: Austria, Belgia, Bułgaria, Chorwacja, Czechy, Dania, Estonia, Finlandia, Francja, Grecja, Hiszpania, Holandia, Irlandia, Luksemburg, Litwa, Łotwa, Niemcy, Portugalia, Rumunia, Słowacja, Słowenia, Szwecja, Węgry, Wielka Brytania, Włochy.

Wysyłka do innych krajów na indywidualne zapytanie.

Czy prowadzicie Państwo serwis urządzeń?

Nie prowadzimy serwisu w naszej siedzibie, ale istnieje możliwość serwisu urządzeń za naszym pośrednictwem.